Lincoln Town Car
Signature Series 4.6 V8 Automatic, 213hp, 1992
Myydään
Ilmoitus jätetty14.8.2024
Sijainti1/12
Perustiedot
1992
343 000 km
4.6 l
E85 / Flexifuel
Automaatti
JEM-29
-
-
Palvelut
Esittely
Tilava ja ylevä Lincoln etsii aktiivisempaa ulkoiluttajaa. Tylsä arkikin on paljon mukavampaa, kun sitä katselee sohvalta pitkän konepellin takaa, ja ilmajousitus tasoittaa hurjemmatkin routaheitot kuin leijailisit pilven päällä. Esimmäinen omistaja valinnut varustetasoksi Signature Series, minkä mukana tullut vielä tavallista pehmoisemmat nojatuolit matkustamoon, kattoluukku ja paremmat stereot. Sähköhilavitkuttimia löytyy paljon, ja eninosa jopa toimii. Ainoastaan pari ikkunan nostinta pimeänä. Automaatti-ilmastointi työntää kesällä kylmää ja talvella talvella kuumaa. Sisusta yleisilmeeltään siisti, lukuunottamatta kuskin penkkiä, johon yli 30 vuoden piereskely on tehnyt tehtävänsä. Autossa on joku alustapaketti valittuna, jonka mukana tullut paksummat vakaajat ja tiuhempi perävälitys. Kun auto on näin näppärä perheauto muutenkin, laitoin siihen myös vetokoukun. Autoa on muokattu hieman omaan makuun sopivammaksi päivittämällä musiikkivehkeitä (alkuperäinen radio tallessa, jos alkaa pussihousut lepattamaan) , ja asentamalla kesäksi nuo 20" kromivanteet hyvillä renkailla. Hyvät nastarenkaatkin autoon löytyy, kun muutema vuosi sitten ajoin tällä ympäri vuoden. Kun työmatka piteni ja palkka säilyi samana, piti arkiajoissa turvautua B-luokan ratkaisuihin, ja Lincolni on saanut levätä viimeisimmät talvet katon alla. Ulkokuoressa alkaa vähän ikä näkymään maalien hilseilyä paikoittain. Kriittisin huomiota vaativa kohde on nuo uudet helmat, joissa hätäpäissään suihkitut spraymaalit ei ole pysyneet vauhdissa mukana. Automaalikaupan maali ja 2k-lakka valmiina odottamassa maalaria joka pääsee kyykkyyn. 4.6 litrainen ruiskumoottori toimii hyvin ja vie isoa autoa kohtuullisen reippaasti ja kulutuskin saattaa matka-ajossa tipahtaa jopa alle kympin. Autoon asennettu myös Eflexfuel-etanolimuutossarja. Sen jos muutoskatsastaa, saa valtiolta parin satkun stipendin maailman pelastamisesta. Olen auton kolmas omistaja Suomessa. Ensimmäinen tuonut auton Jenkeistä vuosituhannen alussa. Seuraavalla ehti olla 12 vuotta, ja viimeisimpänä ollut mulla neljä vuotta, eli ei mikään kiertopalkinto. Keväisin suoritetun perushuollon lisäksi viimeisen neljän vuoden aikana laitettu ainakin seuraavat asiat: - Pakoputkisto kateilta taaksepäin - jarruosat joka nurkkaan, sisältäen levyt, palat, satulat ja jarruletkut, sekä taakse myös kaikki käsijarrun roippeet - Etujousituksen kaikki mahdolliset puslat ja nivelet uusittu, sekä käytetty suuntauksessa. Käytetyt osat HD-mallia. - Helmat tehty uusiksi 1,5mm pellistä. Pohjasta käytetty matot pois, paikattu pari pientä reikää ja maalattu koko lattia Temadurilla. - Sytytysosat, puolat, johdot, tulpat - uusi jäähdytin Auton ikä ja kilometrit pitänee huolen, että pientä askartelua varmaan riittää jatkossakin, mutta tällä hetkellä Lincoln on oikein hyvässä käyttökunnossa. Varaosia ja huoltotarpeita löytyy muuteman hyllymetrin verran matkaan. Nyt on kuski sen verran heikossa kunnossa, että vaihto ensisijaisesti paksuun setelinippuun. Jos tarjoat vaihdossa jotain, niin kohteen olisi hyvä olla tätä pöljempi, vanhempi ja halvempi, jolloin voipi olla pieni mahdollisuus myös vaihtokauppoihin. Ota yhteyttä ja pistäydy käymään, niin tarinoidaan lisää autosta ja naureskellaan yhdessä auton älyttömälle hinnalle ja vielä älyttömämmille tarjouksille.
Tekniset tiedot
03.2024
Porrasperä
Takaveto
4601 cm³
157 kW / 211 hv
366 Nm
11 s
180 km/h
Sininen
5
4
Lisävarusteet (34)
Kulutus ja päästöt
Helpoin tapa myydä auto parhaaseen hintaan!
AutoVexin avulla tavoitat yhdellä kerralla kaikki suurimmat autoliikeketjut, sekä sadat keskisuuret ja pienet autoliikkeet ympäri maan. Ilmaiseksi!
Siirry AutoVexiin