Renault Clio
3-door Hatchback 1.2 Manual, 75hp, 2003
Myydään
Ilmoitus jätetty10.7.2024
Sijainti1/15
Perustiedot
2003
155 000 km
1.1 l
Bensiini
Manuaali
VTF-628
Palvelut
Esittely
Juuri katsastettu heinäkuussa 2024. - Pieni ruosteläikkä ovessa. Samaa ovea vähän paikkamaalailtu. Muuten ei olennaisesti ruostunut. - "Ovi auki" -valo palaa usein, mutta ei aina. Sähkövika. Varmaan konkka vaihdettava. - Ilmastointi ei enää viilennä. Kaasut todennäköisesti vähitellen karanneet, joten ei kannata kytkeä päälle, jotta kompura ei hajoaisi. - Tuulilasi vähän naarmuinen ja kiveniskemiä sekä yksi halkeama löytyy Paljon etupainotteista remppaa tehty: - Molemmat vetoakselit vaihdettu (samalla ABS-rinkulat) - oikea etu olka-akseli + tukivarsia + raidetangon pää, pyörät suunnattu. - kolme pyöränlaakeria neljästä vaihdettu (mukaan tulee neljäs laakeri varaosana) - Jarrulevyt vaihdettu, jarrurummut vaihdettu. Kaikki jarrupalat myös. - Uusi kaasujousi takaluukulle - uusi takajarruvalo - ohjaamon puhaltimesta vaihdettu hiilet - Etujouset ja -iskunvaimentimet vaihdettu - Hyvät aluvanteet ja lähes uudet kesärenkaat ja venttiilit. Tasapainotettu oikein. Renkailla ajettu vasta 3000+km. Eli kilometrien puolesta 90%+ eliniästä jäljellä. - Nastat talvirenkaina peltivantein, pintaa 9mm. Näissä on vielä valuhapsut näkyvillä, eli ei ole paljoa ajettu! Ikää kuitenkin on, mutta säilytetty viileässä varastossa, eivätkä ole vielä muuttuneet koviksi. En ole asentanut talvirenkaita, joten kunto on arvio. Talvirenkaat ovat 185, eli n. 2,2% nopeammat kuin kesärenkaat. - Sytytystulpat + puolat - moottorintuet 3kpl kaikki vaihdettu. Tuet on vaihdettu, sillä moottori on vajonnut ja pieni määrä pakokaasua on karannut saumoista kun pakosarja/pakoputki ja moottori ei osu kohdilleen. Mikään ei ole kuitenkaan halki tai rikki, ja tiiveysongelma on pitkälti väistynyt. Viimeiset tiivistykset vielä tekemättä. - uusi ikkunannostin+moottori kuskin puolelle + muuta pientä Viimeksi lukiessa ei merkkikohtaisia tai ODB vikakoodeja. Varaosia tulee mukaan: pyöränlaakeri sekä samaa mallia oleva raidetangon pää kuin mikä oikealla jo vaihdettu, + muita satunnaisia osia. Välillä ollut seisonnassa pidempiä aikoja, mutta käynnistelty silloin tällöin ja kehrätty lämpimäksi (2-3kk välein), jotta öljyt voitelisi moottorin ja kosteus poistuu. Talvisin auton moottoria on käytety pistämällä ensin pistokkeeseen lämpiämään. Öljy oli vaihdettaessa ruskeansileää kuten kuuluu, ei esim. maitopirtelöä. Moottori tuntuu olevan napakassa kunnossa, eli sillä varmaan saisi ajettua 100-200tkm lisää helposti. Kytkin toimii vielä hyvin. Kytkimen tarrautumiskorkeus poljinta vapautettaessa on automaattisesti säätyvä, joten kytkimen kulumista on vaikea arvioida, mutta kytkin ei lipsu yhtään ja relluissa kuulemma kytkin on kestävimmistä päästä. Eli ajelee todennäköisesti vielä 50-100tkm. Vaihteet vaihtuvat pehmeästi ja virheettä (vaihdelaatikon öljyt juuri vaihdettu), eli kestävät varmaan auton eliniän loppuun. Kahdet avaimet. Kaikki mieleen tulleet viat mainittu. Jos jotain pikkuvikaa unohtui mainita, niin käytetty autohan tämä on. Ihan hyvä pikkupeto hyvään kotiin, esimerkiksi kesäharjotteluautoksi tai Wolt-kuskille. Osa kuvista vähän vanhoja. Auto on pesty ulkoa, imuroitu sisältä, umpiot kirkastettu ja maalipinnassa keraaminen pinnoite. Huom! Mukaan merkkikohtainen vikakoodilukija iCarsoft i907 Dacia / Renault, jonka arvo käytettynä on n. 80 euroa.
Tekniset tiedot
03.2003
07.2024
Viistoperä
Etuveto
1149 cm³
55 kW / 74 hv
105 Nm
13 s
170 km/h
985 kg
1150 kg
510 kg
Musta
5
3
Kangas
Lisävarusteet (13)
Kulutus ja päästöt
Helpoin tapa myydä auto parhaaseen hintaan!
AutoVexin avulla tavoitat yhdellä kerralla kaikki suurimmat autoliikeketjut, sekä sadat keskisuuret ja pienet autoliikkeet ympäri maan. Ilmaiseksi!
Siirry AutoVexiin