Hyvin varusteltu Can Am 800R

Hinta: 6 600 €

Myydään

Ilmoitus jätetty13.6.2024

Sijainti

Tiedot

Can Am Outlander XT 800R G2 runko. Vm 2012. (Tieliikenne optio) Varusteltu, tehokas ja ikäisekseen hyvässä kunnossa oleva mönkijä. Tokihan siitä käytön jälkiäkin löytyy mutta yleisilme on siisti. Säilytetty tallissa, poissa sateilta ja auringolta. Myös pesty säännöllisesti. Muovi osille tarkoitettu pinnoite laitettu 2.12.23 ja 26.5.24 19.3.20 moottoriin tehty RVS tribokeraaminen käsittely 2 kertaa niinkuin kuuluukin. Sama käsittely myös perissä ja vaihdelaatikossa. Muutenkin ollut tarkalla huollolla ja esim. öljyt vaihdettu aina ennen suositeltuja tunteja-moottori 50h(BRP suositus 100h),perät ja vaihteisto 100h(BRP suositus 200h), ( Öljyt aina merkiltään Castrol ja/ tai Redline) jolla varmistetaan että laite toimii niinkuin pitääkin. Minun aikaan laitettu mm Ngk iridium tulpat, sintteri jarrupalat, K&N suodatin, vaihdevivuston haarukka vaihdettu muovisesta(tyyppivika) parempaan alumiini versioon. Epi performance ylä ja alapallo nivelet, Moose racing vahvistetut raidetangon päät, muutama vetarin suojakumi, etuvinssi Moment ewr, takavinssi Bronco gen2 ( Can amin omalla kiinnike sarjalla.) joista molemmat kaukosäädöillä ja synteettisillä köysillä, Kimpex nomad takaboxi matkustajan istuimella ja kahvoilla, työvalot, edessä led ajovalo polttimot, 4kpl ja halo rings ledit parkki valoina. Yms yms. Osia laitettu aina tarpeen vaatiessa. Viime vuoden puolella tehty mm vinssien huolto, puhdistus ja rasvaus X1R:llä, variaattorin huolto ja puhdistus jossa vaihdettu ensiövariin liukupalat, rullat ja holkit sekä yksisuunta laakerit rasvattu ja toisio variin vaihdettu päälaakeri Koyo 6205. Hihnana hyväkuntoinen Gates g-force. Brp:n käytetty vararemmi mukaan. Variaattoriin myös aiemmin vaihdettu työkäyttöön sopivimmat jouset (alkuperäiset mukaan). Moottorin venttiili välysten tarkastus ja säätö, Moose racing ilmansuodattimen vaihto, etukardaanin rasvaus ja uusi suojakumi klemmareineen, moottorin termostaatti kotelo, ilmausruuvi ja tiiviste. Yms. 20.5.24 variaattorin huolto ja puhdistus jossa samalla vaihdettu ensiö variaattoriin Skf yksisuunta laakerit. Huoltokirjaa pidetty tarkasti yllä ja kaikki kuitit tallessa kansiossa. Myös suomenkielinen käyttäjän käsikirja löytyy. Laitteen historiasta sen verran että olen vasta toinen omistaja. Ennen minua ollut eläkeläis papalla pilkki mönkijänä joka ei ole juuri kesäisin tällä ajellut. Ollut minulla reilu 5 vuotta. Itse olen tällä talvisin tehnyt lähinnä lumityöt. Menee myös tarvittaessa maastossa todella hyvin. Itse laitteesta: - moottorina Rotaxin 800R V2, voimaa on kiitettävästi. Laitteessa kaksi avainta joista toinen rajoitettu 70km/h 5500rpm-vaimo avain ja toinen liikkeessä koodattu rajoittamaton jolla laite kulkee nykyisellä isommalla rengastuksella 115-120km/h. Alla siis Cst Wild Thangit koossa 28x 12-12 takana ja 28x12-10 edessä. Alumiinivanteet on tasapainotettu. Hyvä pito myös talvella. (495 arvoinen setti) pintaa on reilusti. -Napista neliveto/takaveto eikä tarvitse etuperän lukolle erillistä vipua koska automaattinen visco lukko hoitaa sen. -DPS kolmi asentoinen ohjaustehostin jota voi säätää mieleisekseen nappia painammalla( samasta napista saa pakin rajoittimen ohitettua. -Vetokoukku pikalukolla. -Vaihteiston ja tankin korkin lukitukseen omat avaimet. - Deluxe tuulilasi pikalukolla, käsikahvoilla ja mukitelineillä(visiirissä käyttönaarmuja mutta läpi näkee) - Lisävaloina edessä Arctic bright 120w led paneeli ja sivuilla 45w ledit, näitä saa ohjattua kaukosäädöllä jossa myös vilkku moodi. -Can amin tehokas laturi ja Motobatt akku pitää huolen ettei virta lopu. - Takana Bullboyn miniledit eri katkaisijalla. Johdot asennettu asiallisesti ja tietenkin sulakkeiden kautta jotka ovat penkin alla suojassa. -Takaa löytyy myös Purelux led varoitus majakka johon saa vaihdettua eri vilkku moodeja. - Lokasuojissa tarvike laukut joista toinen (Moose racing) täysin vedenpitävä esim puhelinta varten. -Jäykkyys säädettävä alusta sisältäen iskareiden lisäksi jouset (Bronco Heavy duty joka vaihdettu 23.11.22- 8310km.) Huomioitavaa: molemmin puolin astin laudoissa halkeamat( Ei törkeät ja saa lähikuvat halutessaan. Pala puuttuu alaosasta.) Toisessa peilissä halkeama. Peukun lämmitin ei toimi- vastus mennyt Etuvetarin kumissa halkeaman alku joka kuitenkin nyt paikattu Ja muistetaan vielä tässä vaiheessa että kyseessä ei ole uusi laite. Mönkijä on kyllä toiminut itsellä hyvin vaikka käytettynä sen ostinkin. Remontteja ei ole tiedossa ja seuraavaan öljyn vaihtoon vielä aikaa eli saa ajella huoletta( moottori, perät ja vaihdelaatikko öljyt vaihdettu 962h kohdalla) Moottoriin vaihdettu öljyt(Castrol Edge) ja K&N suodatin 8.1.2024- 9435km/ 1002h. Juuri vaihdettu (20.5.2024) Castrol Edge moottoriöljyt ja Hiflo 152 suodatin. Mönkijä on nyt itselle tarpeeton ja joutaisi pois jos sille vaan hyvä koti löytyy. Kilometrit 9688 Tunnit 1043 Yhteyden otot mieluiten klo 18 jälkeen kiireisen työn sekä pitkien vuorojen takia. Ja soittamalla koska viestittelyyn harvemmin sitä aikaa on. ###Vaihdossa en ota mitään.### Mahdolliset tinkimiset hoidetaan luonnollisesti kaupanteon yhteydessä. Tervetuloa kaupoille!


Kunto
Hyvä
Vuosimalli
2012
Moottorin tilavuus
800 cm³
Mittarilukema
9 688 km
Moottorin tyyppi
4-tahti
Vetotapa
Neliveto
Teho
-
Väri
Keltainen

Ilmoittajan tiedot

Jarno Turunen

Käyttäjänä

Heinäkuu 2014

Sijainti

Lieksa

Henkilöllisyys

Tunnistettu

Suojattu reCAPTCHA-palvelun avulla. Tietosuoja - Ehdot