Beta RR
Racing MY24
Myydään
Ilmoitus jätetty4.3.2024
Sijainti1/1
Tiedot
RR 4T 350 Racing =2005,55 eur ⢠Nissin: uusi runko mahdollisti myos uuden, tehokkaamman Nissin takajarrusylinterin kayttoonoton. Tama komponentti edustaa selkeaa kehitysta edelliseen malliin, ja se erottuu edellisesta ulkorakenteen lisaksi, suuremmasta jarrutustehosta ja paremmasta jarru tuntumasta. Sahkoisten moottorinhallintakarttojen lisaksi RR 4T mallistossa on luistonesto (TC traction control) joka on kytkettavissa katkaisimesta, joka sijaitsee samassa paikassa tehokartan valintakatkaisimen kanssa, ohjausputken ja polttoainetankin valissa. Molemmille tehokartoille on omat luistonestoasetukset mika tarjoaa kuljettajalle 4 erilaista ECU kartta-asetusta. Iskunvaimennus (koko mallisto) ⢠48 mm:n Kayaba AOS suljettu kaksoiskammioetuhaarukka: etujousitus on aikaisemmista vuosimalleista tuttu KYB AOS. Etuhaarukkaa on kuitenkin jatkuvasti kehitetty Betan ja Kayaban yhteistyolla, mika tekee etuhaarukasta erittain erikoistuneen komponentin, joka ei vain maksimoi RR Racing -pyorien suorituskykya, vaan tekee tasta suorituskyvysta entista helpommin saavutettavan. Anodisoidut sisaosat ja materiaaleihin kohdistetut uudet kasittelyt minimoivat liukukitkan, kun taas saadettava puristus ja paluuvaimennus antavat jokaisen kuljettajan loytaa taydellinen suorituskyky eri olosuhteisiin. ⢠Kayaba C46 RCU Mono: Takaiskunvaimentimen hydrauliset asetukset voidaan taysin mukauttaa saatamalla ulkoisesti puristusvaimennusta (nopea ja hidas) ja paluuvaimennusta. KYB-iskunvaimentimet tunnetaankin alan mittapuuna niiden vaimennuskyvyn, vetopidon ja erityisesti raskaassa kaytossa olevan johdonmukaisen suorituskyvyn, jossa jousituksen vaimennusaktiivisuus saa iskunvaimentimen lampotilan voimakkaasti vaihtelemaan.