Mercedes-Benz E 300
Business class Avant Garde
Myydään
Ilmoitus jätetty12.3.2023
Sijainti1/9
Perustiedot
2013
220 000 km
2.1 l
Hybridi
Automaatti
UVZ-653
-
-
Palvelut
Esittely
Tässä on tarjolla huippu business-luokan auto. Siitä löytyy kattavat lisävarusteet (kaistavahti, adaptiivinen vakionopeudensäädin, pysäköintiavustaja, jne.). Auto on hyvin huollettu, kaikki nesteet vaihdettu tänä vuonna (myös vaihteistoöljyt) Taakse on vasta ostettu uudet kesärenkaat. Myös nastarenkaat on vasta ostettu tänä vuonna. Muut kesärenkaat ovat ok-kuntoiset. Auto toimii tosi hyvin ja sillä on vielä edessä satoja tuhansia kilometrejä. Auto myydään mahdollisimman oman työtilanteen epävarmuuden vuoksi. Viat: Hybridi järjestelmä ei välillä kytkeydy päälle. Se toimii, mutta jostain syystä se ei aina pysy päällä. Hybridi kytkeytyy päälle varsinkin kesällä, tai kun auto on ollut käynnissä jokin aikaa. Pienessä (aux) akussa voi olla haaste. Diagnoosi on tehty, ja merkkiliikkeen suositus on vaihtaa hybridi ohjain, mutta syvempää diagnoosia ei ole vielä tehty, eli voi olla kyse pienemmästäkin jutusta ja korjaus halvempi. Hybridin merkitys ei ole ensimmäisen sukupolven versiossa kovinkaan merkittävä dieselin säästön kannalta, toimii vain start-stop ja pienessä vauhdissa, esim, pysäköintihallissa. Säästöt noin 0,01-0,015/km. Hybridi aku vielä toimi, ei ole vaihdettu. Etuistuimessa on pieni palojälki. Oikeassa takapuskurissa on pieni naarmu. Taka oikea punainen led ei aina palaa, jarruvalo toimii hyvin. English: This is a lovely car that has worked perfectly for long trips, it has been very well maintained by Mercedes official maintenance and had most major maintenance done. Some major repairs to electronics have been done, maps has been updated some time ago The hybrid motor is light, no charging needed. It works best when accelerating or navigating a parking lot. Goodyear summer tires purchased last summer. Also studded winter tires are brand new. Known issues: The hybrid system does not always turn on. It works, but for some reason it doesn't always stay on. The hybrid switches on mostly in the summer, or when the car has been running for a while. I suspect an issue with charging the auxiliary battery. The diagnosis has been made, and the dealer's recommendation is to replace the hybrid controller (approx 7000), but a deeper diagnosis has not been done, so it is possible the issue is minor and the repair cheaper. The importance of the hybrid in the first generation version is not very significant in terms of diesel savings, it only works in start-stop and at low speed, e.g. in a parking garage. Savings around 0.01-0.015/km. The hybrid battery is still okay, it has not been changed. Small Burn in passenger seat. Rear right led brake flickers occasionally, but the break light works fine.
Tekniset tiedot
08.2013
08.2023
Porrasperä
Takaveto
2143 cm³
150 kW / 201 hv
242 km/h
1845 kg
300 kg
300 kg
1490 mm
1873 mm
4985 mm
Hopea
5
4
Lisävarusteet (53)
Kulutus ja päästöt
Kyllästyttääkö auton myynti? Me teemme sen helpoksi!
AutoVexin avulla tavoitat yhdellä kerralla kaikki suurimmat autoliikeketjut, sekä sadat keskisuuret ja pienet autoliikkeet ympäri maan. Ilmaiseksi!
Siirry AutoVexiin