Mercedes-Benz GLC
300 e 4MATIC A Business EQ Power - Rahoituskorko alk. 2,99%+kulut - *Distronic / Panorama / Multibeam / Navi / Muistipenkit*
Myydään
Ilmoitus jätetty25.4.2024
Sijainti1/25
Perustiedot
2020
51 000 km
2.0 l
Hybridi
Automaatti
ZNR-104
-
-
149 €
Palvelut
Esittely
KORKOTARJOUS! (rahoitettava osuus) 2.99% +kulut max.20000eur 3.99% +kulut max.40000eur 4.99% +kulut max.60000eur 5.99% +kulut yli 60000eur Kaskovakuutus 1. vuosi -20% Tähän autoon saatavana Wetteri Go Safe Premium 12kk, 24kk tai 36kk Kotiintoimitus mahdollinen, kysy lisää myyjältä Wetteri kuntotarkastettu vaihtoauto 2-Renkaat Aluvanteet kesä-ja talvirenkaissa Navigointijärjestelmä Mukautuva vakionopeudensäädin Peruutuskamera Dynamic select -katkaisin Latauskaapeli (4m, mode 2, spiraali) tilapäiskäyttöön kotitalouden kaksinapaiselle 230 V:n pistorasialle Latauskaapeli (5 m, mode 3, suora) Wallbox-kotilatausasemille ja julkisille latauspisteille, Mennekes-liitin (ei koodin B83 yht.) 18-tuumaiset kevytmetallivanteet, 5-kolmoispuolaiset Tirefit renkaanpaikkaussarja Vakionopeudensäädin Automaattinen etuturvatyynyn poiskytkentä Polviturvatyyny MBUX multimedia system (7-tuumaisen näytön yhteydessä) Touchpad-kosketuslevy ilman monitoimisäädintä Laajennetut MBUX-toiminnot Mercedes me-palvelu: Vehicle Monitoring, auton valvonta Kommunikaatiomoduuli (LTE) Mercedes me-palveluille Live Traffic Information -valmius Mercedes me-palvelu: Vehicle Set-Up, auton asetukset Etuistuinten mukavuuspaketti (sis. etuistuinten istuinosan etureunan sähkötoimisen korkeussäädön, istuinosan mekaanisen pituussäädön sekä ristiseläntuen 4-suuntaisen sähkösäädön, sis.koodin U22) Kromipaketti SE -Paketti Vakio-paketti Etuistuinlämmitys Tuulilasinpyyhkimien sadetunnistin Monitoimiohjauspyörä, nahkaverhoiltu Tämä auto on lataushybridi (PHEV). Myynti-ilmoituksen päästö- ja kulutus- sekä käyttösädetiedot ovat valmistajan ilmoittamia ja mitattu uudesta vastaavasta autosta. Pyydämme huomioimaan ostopäätöksessä että auton todellinen kulutus ja / tai sähkökäyttöisen ajon toimintasäde saattavat erota huomattavasti valmistajan ilmoittamista arvoista. Talviolosuhteissa auton sähkömoottorin käyttö voi olla rajoitettua tai erittäin kylmällä säällä jopa mahdotonta.