Volkswagen Golf
GTE Plug-In Hybrid 150 kW (204 hv) DSG-automaatti - Rahoituskorko alk. 2,99%+kulut -
Myydään
Ilmoitus jätetty25.3.2024
Sijainti1/25
Perustiedot
2015
152 000 km
1.4 l
Hybridi
Automaatti
MNA-141
-
-
149 €
Palvelut
Esittely
KORKOTARJOUS! (rahoitettava osuus) 2.99% +kulut max.20000eur 3.99% +kulut max.40000eur 4.99% +kulut max.60000eur 5.99% +kulut yli 60000eur Kaskovakuutus 1. vuosi -20% Täysautomaattinen ilmastointilaite Climatronic Elektroninen ajonvakautusjärjestelmä ESC Vakionopeussäädin. Nopeudenrajoitin Radio Composition Media. Kosketusvärinäyttö 6,5. CD- ja MP3-toisto. AUX-IN- ja USB-liitin, SD-muistikorttipaikka. 4x20 W, 8 kaiutinelementtiä Tekstiilimatot edessä ja takana, Servotronic, nopeuden mukaan muuttuva ohjaustehostin, Laajennettu elektroninen tasauspyörästönlukitus XDS. Urheilullisempi ja tarkempi kaarreajo., Mustat puskurit, Aktiivihiilinen sisäilman suodatin, Molempien etuistuinten korkeussäätö, Istuinlämmitys molemmissa etuistuimissa, Ilman tummennettua takalasia ja takasivulaseja, Sähköiset ikkunannostimet, Ikkunaturvaverhot sivuikkunoissa, Keskikyynärnoja edessä säilytyslokerolla. Ilmasuuttimet takana, Korinväriset ovenkahvat ja peilikotelot, Musta kattoverhous, Rengaspaineen valvontajärjestelmä, Ristiseläntuensäätö etuistuimissa., Pysäköintitutka edessä ja takana, Takalasien pesin/pyyhin, Ajovalojenpesimet ja pesunesteen tason varoitusvalo, Täysautomaattinen ilmastointilaite Climatronic. Lämpötilan säätö kahdelle alueelle., Bluetooth-matkapuhelinvalmius ja WLAN, Monitoiminäyttö Premium. Värinäyttö, Älypuhelimen peilaus MirrorLink. Älypuhelimen ohjelmien käyttö radion näytöltä., Continental-rengas, ensiasennusrenkaan merkki määritelty Tämä auto on lataushybridi (PHEV). Myynti-ilmoituksen päästö- ja kulutus- sekä käyttösädetiedot ovat valmistajan ilmoittamia ja mitattu uudesta vastaavasta autosta. Pyydämme huomioimaan ostopäätöksessä että auton todellinen kulutus ja / tai sähkökäyttöisen ajon toimintasäde saattavat erota huomattavasti valmistajan ilmoittamista arvoista. Talviolosuhteissa auton sähkömoottorin käyttö voi olla rajoitettua tai erittäin kylmällä säällä jopa mahdotonta.